Uæltet og koldhævet boghvedebrød

Hindbærsmoothie med banan, grape og pære

Hindbærsmoothie

En sommerdag er det altid lækkert med en kold smoothie, men det er det bestemt også på alle tider af året. Jeg kan sagtens finde på at lave den om aftenen for at få lidt sundt og samtidig lidt mættende. Hindbærsmoothie kan helt klart også bruges om morgenen, som en del af din morgenmad. Hvis du ikke er så god til at spise frugter i løbet af dagen, så får du lige frugt boostet her. Smoothien er fyldt med forskellige frugter.

INGREDIENSER

2 bananer
2 pærer
Saft fra 1 grape
2 dl. hindbær
Evt. en smule vand

Hindbærsmoothie

FREMGANGSMÅDE

Hvis du bruger frosne hindbær, skal du huske at koge dem i mindst 1 minutter, så du sørger for bakterierne er væk. Pærerne skal skæres ud i stykker og det midterste skal fjernes, og bananer kan med fordel også skæres i små stykker, så det kan blendes. Herefter skal du blende bananer, pærer og hindbærerne sammen. Til sidst skal du tilsætte saften fra en grapefrugt.

Hvis du synes at den er lidt for tyk, kan du tilføje lidt vand til den. Det er alt efter ens egen smag, hvordan man synes konsistensen skal være.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Jeg vil sætte stor pris på din mening eller en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Uæltet og koldhævet boghvedebrød